Jitka Trnková | pondělí 11. května 2015

„Zaslala jsem poptávku na překlad překladatelské agentuře a již druhý den nikdo nereaguje.“

Může se stát, že překlad potřebujete velice rychle a pokud budete čekat na reakci překladatelské agentury, ztratíte spoustu času a někdy dokonce i peněz. Můžete zkusit agentuře zavolat, a pokud ani telefonicky se nedozvíte žádnou přesnou informaci týkající se Vaší poptávky, ztrácíte další čas a peníze.

Toto je vcelku standardní situace. V únoru tohoto roku jsme dělali průzkum trhu a zjistili jsme, že na poptávku po překladu reaguje pouze 69% z celkového počtu 150 oslovených překladatelských agentur, a že průměrná doba reakce na takovou poptávku činí 1-2 pracovní dny. A to je zoufale mnoho ztraceného času. V naší překladatelské agentuře neděláme rozdíly mezi překladem v rozsahu 1 normostrany a překladem v rozsahu 200 normostran. Překlad je prostě překlad a klient by měl získat odezvu co nejdříve. Nemusí to být vždy přímo cenová nabídka, ale třeba informace o tom, že Vaší poptávkou se někdo bude v následujících hodinách zabývat. Ostatně i to je vizitka překladatelské agentury, jak rychle dokáže reagovat.

Pokud neobdržíte žádnou reakci na Vaši poptávku ještě v den, kdy jste překlad poptávali, pak Vám doporučujeme, abyste se obrátili na jinou překladatelskou agenturu, která bude flexibilnější k Vašim požadavkům.

My na Vaši poptávku reagujeme do 120 minut od jejího obdržení, 365 dní v roce, a to v rámci naší pracovní doby a v 80% případů i mimo ni.